Dlaczego moje psy Bark at Night?

Dlaczego moje psy Bark at Night?

Przez wiele lat, chciałbym znaleźć się zastanawiać, dlaczego moje psy szczekają w nocy i po prostu założyć, że to ich natura. Myślałem, że nie ważne co zrobię, mój pies szczeka tak, więc równie dobrze mogę usiąść, ignorować szczekanie i zignorować psa. Strategia ta pracowała przez jakiś czas; Po prostu utonął hałas z głośną muzyką. Nie było to jednak długo, zanim moi sąsiedzi znaleźć sobie drogę do mojego progu i skarżył się, jak uciążliwy hałas był ich rutyny. To zmusiło mnie do uznania, że ​​mój pies ma problem, i to jest problem, że nie odejdzie na własną rękę, chyba że coś z tym zrobić.

Widać, że nie jest to prawda, że ​​w charakterze psów do kory całą noc. W rzeczywistości nie wszystkie psy szczekają w nocy, a większość z nich nie będzie, chyba że słyszą niezwykłe dźwięki. Jeśli okaże się, że psy są ciągle szczekał przez całą noc, a następnie należy najpierw spróbować dostrzec, dlaczego są one szczekać.

Okazało się, że powody, dla których moje psy szczekać w nocy było to, że nie byli oni wszystko, zmęczony. Gdy byłem w pracy cały dzień, zostali w domu i spał, więc kiedy to był mój czas na sen, byli na jawie. Ich uszy były dostosowane do każdego możliwego dźwięku, od zwierząt chodzenia na zewnątrz, naturalnych skrzypi domu. Za każdym razem, gdy usłyszał hałas, zaczęli szczekać.

Oczywiście, było też kwestia, że ​​ponieważ byli czujni i alarm, że chcą grać. Część ich zachowanie było szczekanie swoje wysiłki, aby dostać moją uwagę. Jest to całkowicie naturalne i zmieniając swoje zachowanie do spania, tak, że to było bardziej w zgodzie z kopalni, byłem w stanie zatrzymać kora moich psów "w nocy.

Jeśli okaże się, że psy szczekają, kiedy nie chce im, to jest problem, który należy rozwiązać jak najszybciej. Młodszy pies jest, kiedy zaczynają uczyć ich znaczenie pozytywnych zachowań, tym bardziej sukces masz. Istnieje również kilka bardzo dobrych naturalnych produktów na rynku, które pomogą Ci szkolić je bez szkody dla ich wcale.

Nie musiał żyć ze swoimi szczekają psy całą noc, a przez zmianę ich zachowania w pozytywny sposób, okaże się, że Twój cała rodzina i sąsiedzi mogą rozpocząć śpi przez całą noc ponownie.

Komentarze

Popularne posty